Hiphop har i årevis været den mest dominerende musikgenre herhjemme. Den har domineret hitlisterne, defineret ungdomskulturen og formet lyden af en generation. Vi er i en tid, hvor grænserne mellem hiphop og pop bliver mere og mere flydende. På det dagsaktuelle album fra en af landets mest indflydelsesrige hiphopproducere, Anton Westerlin, finder man features fra poptalenter som Mille, Annika og Sira Jovina. Hiphoppen har åbne arme og blikket rettet mod nye lyduniverser. Og det er spændende at se, hvor det fører hen.
Rappere som Gilli, Lamin, Benny Jamz og Artigeardit er stadig faste navne på hitlisterne. Men ingen af dem startede dér. Før headliner-shows og platinplader var der sessions i musiklokalet på fritidshjemmet, hjemmelavede beats på teenageværelset og freestyle-battles i skolegården.
I dag dykker vi ned under overfladen til det kreative vækstlag, hvor nye stemmer bryder frem med vilde ideer, stærke fortællinger og flows, der insisterer på at blive hørt. Det her er ikke fremtiden. Det er lige nu.
Dansk-bosniske ILMA er en af de kunstnere, der ubesværet mixer genrer. Hendes lyd trækker tråde til både pop, hiphop og R&B, bundet sammen af en stemme med rå nerve og en klang, der giver alt, hun siger, tyngde. Der er lidt Post Malone over hæsheden, men udtrykket er hendes helt eget: kompromisløst, følsomt og fuld af nærvær.
På singlen “For a Moment” rammer hun en melankolsk og intens stemning, hvor hun synger om ønsket om at fastholde et øjeblik, hvor alt føles rigtigt, velvidende at det måske ikke varer ved. Det er den slags sang, man sætter på, når man savner sin ekskæreste og har brug for, at tårerne triller lidt. Musikalsk er den blød og melankolsk med R&B-elementer og en vokal, der balancerer mellem sårbarhed og styrke.
ILMA begyndte sin rejse på SoundCloud, hvor hendes talent hurtigt blev opdaget. Siden har hun arbejdet som både producer, sanger og sangskriver.
I lørdags udgav hun værket “Chosen One” – et projekt, der også fungerer som en kommentar til strukturerne i musikbranchen. Det rejser spørgsmål om rettigheder, ejerskab og hvem der egentlig får del i det, kunsten skaber. I en branche, hvor samarbejdspartnere er nødvendige, men systemerne ofte favoriserer de forkerte, sætter “Chosen One” gang i en vigtig debat.
I forlængelse af projektet har hun lanceret platformen https://ilma.life/ , hvor hun deler tanker, processer og visioner for nye måder at tænke kunst og skabelse på.
ILMA er ikke bare en stærk stemme i musikken, hun er også med til at sætte tanker i gang om, hvordan musik og kunst kan se ud i fremtiden.
"Jeg elsker penge, jeg elsker drugs, elsker at hoppe ind i pitten"
Bum. Så har du et omkvæd, der kører i ring i hovedet resten af dagen. Selv tak.
Sådan åbner Maluda sin single “Afhængig Af Love”, en sang, der har fået sit eget liv på TikTok og nu nærmer sig et decideret gennembrud. I en tid hvor én viral lyd kan åbne døren til alt fra radioplay til Orange Scene, er Maluda én af dem, man bør holde øje med. Bare spørg Annika, der gik fra TikTok-trend til Roskilde-opener på rekordtid. Maluda er en ung kunstner fra Vanløse med en moderne lyd, der både kan få dig til at hoppe og til at tænke over livet. Med kreative tekster, smarte linjer og catchy flows:
”Du ka' skille mig ad med sakse, og sæt' mig sammen med lim
Det' et gør-det-selv projekt, hvordan jeg sammensætter rim
La' mig tørre din næse for dig, der' godt med fucking slim
De tror det' Dexters Laboratorie, men jeg' dårlig til kemi uh”
Han balancerer mellem selvsikker energi og skrøbelig refleksion, og det gør hans musik let at mærke, men svær at sætte i bås.
Siden sin debut for to år siden har Maluda allerede nået at udgive en EP (“Held I Uheld”), et album (“Rød Poesi”) og en lang række singler. Musikalsk lader han sig inspirere af danske kunstnere som Gilli og Sivas og amerikanske kunstnere som Young Thug og Future.
Joshua er en spændende stemme på den danske R&B-scene. Hans musikalske karriere startede sammen med sin bror Ephraim, som han dannede duoen Rosegold med. De fik opmærksomhed med deres unikke lyd og samarbejder med navne som Branco, Mekdes og Noah Carter. Men rejsen dertil har været alt andet end traditionel.
Deres opvækst i London var præget af en stram kirkelig ramme, hvor al populærmusik var forbudt, og det var kun kristen musik, der blev spillet i hjemmet. Joshua og Ephraim måtte derfor snige sig til at høre hiphop og R&B, blandt andet via hemmelige downloads på McDonald’s, hvor de hentede musik, fordi der ikke var wi-fi i hjemmet.
Joshua skiller sig ud med sin unikke London-accent, som giver hans vokal en sjælden kant i Danmark. Og så er han et multitalent – han kan både rappe, synge og producere sine egne tracks.
Som soloartist har Joshua fundet sin egen retning: Et ærligt og følsomt univers, hvor pop og R&B smelter sammen med minimalistiske beats og dybt personlige tekster. Hans stemme er fyldt med varme og nærvær, både når han synger, og når han rapper. Musikken bærer præg af hans opvækst i kirken, men også af en moden refleksion over livet udenfor den.
Udover at være en stærk sanger er Joshua også en dygtig producer, og hans arbejde er blandt andet tidligere blevet anerkendt med en nominering til Danish Music Award.
Joshua bringer med sin baggrund, sin historie og sin musik en vigtig stemme. Og vi følger med!
Pliiing. Elevatordøren glider op, og tre maskerede kvinder træder selvsikkert frem iført skarpe stiletter, der klikker mod gulvet med en attitude, der ikke kan fakes. Som kærlighedsbørn af Tessa og Shootergang i et skørt univers. Sådan indledes musikvideoen til deres singledebut “Stiletter”, der udkom 2. maj.
De kommer fra det aarhusianske undergrunds-hiphopmiljø, en scene der har fostret navne som Speedy, Omar og Shootergang. Nu tager Skammerens Døtre arven videre med deres egen kompromisløse tilgang til dansk rap.
Trioen blander rå energi, teknisk finesse og skarp attitude med et feminint punch, der både hylder og udfordrer hiphop-genren. Musikken bevæger sig i krydsfeltet mellem drill, trap og moderne hiphop, mens teksterne balancerer mellem humor, provokation og samfundskommentarer med kant.
Med “Stiletter” leverer de en kraftfuld feministisk erklæring, der rammer som et stiletspark lige i skridtet på patriarkatet.
Skammerens Døtre cementerer med “Stiletter” deres position som en ny og vigtig stemme på den danske urbanscene. Og med en attitude og selvtillid som få, virker det kun som begyndelsen.
Hvis du ikke kender navnet Wads.png endnu, giver det god mening. Men nævner man Phlake, “Angel Zoo” eller “Pregnant”, begynder det nok at ringe. Wads.png er nemlig Mads Bo Iversen – stemmen, der sammen med Jonathan Elkær lagde grundstenen til Phlake og en af hovedkræfterne bag den bølge af smooth, dansksproget R&B, der skyllede ind over landet i midten af 2010’erne.
Hans kunstnernavn spiller perfekt på hans lyd: pixel-skarp, digital og detaljeret, men samtidig organisk og levende.
Man har allerede kunnet høre ham træde nye stier på numre som “Tænker Lidt På Dig” med Benal, hvor hans vokal smelter perfekt ind i beatet, eller på duetten “Dér” med Pil, hvor han står helt afklædt med følelserne uden på stemmen.
Musikalsk bevæger Wads.png sig i et felt mellem R&B, eksperimentel pop og noget nærmest ukategoriserbart. Det er et projekt i konstant bevægelse, præcis som kunstneren bag.
Hans single ”Beast” er mørk og intens med glitchy synths og knappe beats, hvor hans vokal balancerer mellem kontrol og rå følelse, og sangen udfordrer konventionerne med sin dystopiske stemning. I kontrast er debutsinglen “Come Here” mere intim og afdæmpet med minimalistiske beats og varme synthflader, hvor Wads.pngs bløde vokal står sårbar og nærværende.
I dag har han netop udgivet ”Jukebox”, en sang med et catchy hook, der føles som skabt til de lange sommernætter. Vi glæder os til at følge ham videre på rejsen.
Hiphop har i årevis været den mest dominerende musikgenre herhjemme. Den har domineret hitlisterne, defineret ungdomskulturen og formet lyden af en generation. Vi er i en tid, hvor grænserne mellem hiphop og pop bliver mere og mere flydende. På det dagsaktuelle album fra en af landets mest indflydelsesrige hiphopproducere, Anton Westerlin, finder man features fra poptalenter som Mille, Annika og Sira Jovina. Hiphoppen har åbne arme og blikket rettet mod nye lyduniverser. Og det er spændende at se, hvor det fører hen.
Rappere som Gilli, Lamin, Benny Jamz og Artigeardit er stadig faste navne på hitlisterne. Men ingen af dem startede dér. Før headliner-shows og platinplader var der sessions i musiklokalet på fritidshjemmet, hjemmelavede beats på teenageværelset og freestyle-battles i skolegården.
I dag dykker vi ned under overfladen til det kreative vækstlag, hvor nye stemmer bryder frem med vilde ideer, stærke fortællinger og flows, der insisterer på at blive hørt. Det her er ikke fremtiden. Det er lige nu.
Dansk-bosniske ILMA er en af de kunstnere, der ubesværet mixer genrer. Hendes lyd trækker tråde til både pop, hiphop og R&B, bundet sammen af en stemme med rå nerve og en klang, der giver alt, hun siger, tyngde. Der er lidt Post Malone over hæsheden, men udtrykket er hendes helt eget: kompromisløst, følsomt og fuld af nærvær.
På singlen “For a Moment” rammer hun en melankolsk og intens stemning, hvor hun synger om ønsket om at fastholde et øjeblik, hvor alt føles rigtigt, velvidende at det måske ikke varer ved. Det er den slags sang, man sætter på, når man savner sin ekskæreste og har brug for, at tårerne triller lidt. Musikalsk er den blød og melankolsk med R&B-elementer og en vokal, der balancerer mellem sårbarhed og styrke.
ILMA begyndte sin rejse på SoundCloud, hvor hendes talent hurtigt blev opdaget. Siden har hun arbejdet som både producer, sanger og sangskriver.
I lørdags udgav hun værket “Chosen One” – et projekt, der også fungerer som en kommentar til strukturerne i musikbranchen. Det rejser spørgsmål om rettigheder, ejerskab og hvem der egentlig får del i det, kunsten skaber. I en branche, hvor samarbejdspartnere er nødvendige, men systemerne ofte favoriserer de forkerte, sætter “Chosen One” gang i en vigtig debat.
I forlængelse af projektet har hun lanceret platformen https://ilma.life/ , hvor hun deler tanker, processer og visioner for nye måder at tænke kunst og skabelse på.
ILMA er ikke bare en stærk stemme i musikken, hun er også med til at sætte tanker i gang om, hvordan musik og kunst kan se ud i fremtiden.
"Jeg elsker penge, jeg elsker drugs, elsker at hoppe ind i pitten"
Bum. Så har du et omkvæd, der kører i ring i hovedet resten af dagen. Selv tak.
Sådan åbner Maluda sin single “Afhængig Af Love”, en sang, der har fået sit eget liv på TikTok og nu nærmer sig et decideret gennembrud. I en tid hvor én viral lyd kan åbne døren til alt fra radioplay til Orange Scene, er Maluda én af dem, man bør holde øje med. Bare spørg Annika, der gik fra TikTok-trend til Roskilde-opener på rekordtid. Maluda er en ung kunstner fra Vanløse med en moderne lyd, der både kan få dig til at hoppe og til at tænke over livet. Med kreative tekster, smarte linjer og catchy flows:
”Du ka' skille mig ad med sakse, og sæt' mig sammen med lim
Det' et gør-det-selv projekt, hvordan jeg sammensætter rim
La' mig tørre din næse for dig, der' godt med fucking slim
De tror det' Dexters Laboratorie, men jeg' dårlig til kemi uh”
Han balancerer mellem selvsikker energi og skrøbelig refleksion, og det gør hans musik let at mærke, men svær at sætte i bås.
Siden sin debut for to år siden har Maluda allerede nået at udgive en EP (“Held I Uheld”), et album (“Rød Poesi”) og en lang række singler. Musikalsk lader han sig inspirere af danske kunstnere som Gilli og Sivas og amerikanske kunstnere som Young Thug og Future.
Joshua er en spændende stemme på den danske R&B-scene. Hans musikalske karriere startede sammen med sin bror Ephraim, som han dannede duoen Rosegold med. De fik opmærksomhed med deres unikke lyd og samarbejder med navne som Branco, Mekdes og Noah Carter. Men rejsen dertil har været alt andet end traditionel.
Deres opvækst i London var præget af en stram kirkelig ramme, hvor al populærmusik var forbudt, og det var kun kristen musik, der blev spillet i hjemmet. Joshua og Ephraim måtte derfor snige sig til at høre hiphop og R&B, blandt andet via hemmelige downloads på McDonald’s, hvor de hentede musik, fordi der ikke var wi-fi i hjemmet.
Joshua skiller sig ud med sin unikke London-accent, som giver hans vokal en sjælden kant i Danmark. Og så er han et multitalent – han kan både rappe, synge og producere sine egne tracks.
Som soloartist har Joshua fundet sin egen retning: Et ærligt og følsomt univers, hvor pop og R&B smelter sammen med minimalistiske beats og dybt personlige tekster. Hans stemme er fyldt med varme og nærvær, både når han synger, og når han rapper. Musikken bærer præg af hans opvækst i kirken, men også af en moden refleksion over livet udenfor den.
Udover at være en stærk sanger er Joshua også en dygtig producer, og hans arbejde er blandt andet tidligere blevet anerkendt med en nominering til Danish Music Award.
Joshua bringer med sin baggrund, sin historie og sin musik en vigtig stemme. Og vi følger med!
Pliiing. Elevatordøren glider op, og tre maskerede kvinder træder selvsikkert frem iført skarpe stiletter, der klikker mod gulvet med en attitude, der ikke kan fakes. Som kærlighedsbørn af Tessa og Shootergang i et skørt univers. Sådan indledes musikvideoen til deres singledebut “Stiletter”, der udkom 2. maj.
De kommer fra det aarhusianske undergrunds-hiphopmiljø, en scene der har fostret navne som Speedy, Omar og Shootergang. Nu tager Skammerens Døtre arven videre med deres egen kompromisløse tilgang til dansk rap.
Trioen blander rå energi, teknisk finesse og skarp attitude med et feminint punch, der både hylder og udfordrer hiphop-genren. Musikken bevæger sig i krydsfeltet mellem drill, trap og moderne hiphop, mens teksterne balancerer mellem humor, provokation og samfundskommentarer med kant.
Med “Stiletter” leverer de en kraftfuld feministisk erklæring, der rammer som et stiletspark lige i skridtet på patriarkatet.
Skammerens Døtre cementerer med “Stiletter” deres position som en ny og vigtig stemme på den danske urbanscene. Og med en attitude og selvtillid som få, virker det kun som begyndelsen.
Hvis du ikke kender navnet Wads.png endnu, giver det god mening. Men nævner man Phlake, “Angel Zoo” eller “Pregnant”, begynder det nok at ringe. Wads.png er nemlig Mads Bo Iversen – stemmen, der sammen med Jonathan Elkær lagde grundstenen til Phlake og en af hovedkræfterne bag den bølge af smooth, dansksproget R&B, der skyllede ind over landet i midten af 2010’erne.
Hans kunstnernavn spiller perfekt på hans lyd: pixel-skarp, digital og detaljeret, men samtidig organisk og levende.
Man har allerede kunnet høre ham træde nye stier på numre som “Tænker Lidt På Dig” med Benal, hvor hans vokal smelter perfekt ind i beatet, eller på duetten “Dér” med Pil, hvor han står helt afklædt med følelserne uden på stemmen.
Musikalsk bevæger Wads.png sig i et felt mellem R&B, eksperimentel pop og noget nærmest ukategoriserbart. Det er et projekt i konstant bevægelse, præcis som kunstneren bag.
Hans single ”Beast” er mørk og intens med glitchy synths og knappe beats, hvor hans vokal balancerer mellem kontrol og rå følelse, og sangen udfordrer konventionerne med sin dystopiske stemning. I kontrast er debutsinglen “Come Here” mere intim og afdæmpet med minimalistiske beats og varme synthflader, hvor Wads.pngs bløde vokal står sårbar og nærværende.
I dag har han netop udgivet ”Jukebox”, en sang med et catchy hook, der føles som skabt til de lange sommernætter. Vi glæder os til at følge ham videre på rejsen.
Hiphop har i årevis været den mest dominerende musikgenre herhjemme. Den har domineret hitlisterne, defineret ungdomskulturen og formet lyden af en generation. Vi er i en tid, hvor grænserne mellem hiphop og pop bliver mere og mere flydende. På det dagsaktuelle album fra en af landets mest indflydelsesrige hiphopproducere, Anton Westerlin, finder man features fra poptalenter som Mille, Annika og Sira Jovina. Hiphoppen har åbne arme og blikket rettet mod nye lyduniverser. Og det er spændende at se, hvor det fører hen.
Rappere som Gilli, Lamin, Benny Jamz og Artigeardit er stadig faste navne på hitlisterne. Men ingen af dem startede dér. Før headliner-shows og platinplader var der sessions i musiklokalet på fritidshjemmet, hjemmelavede beats på teenageværelset og freestyle-battles i skolegården.
I dag dykker vi ned under overfladen til det kreative vækstlag, hvor nye stemmer bryder frem med vilde ideer, stærke fortællinger og flows, der insisterer på at blive hørt. Det her er ikke fremtiden. Det er lige nu.
Dansk-bosniske ILMA er en af de kunstnere, der ubesværet mixer genrer. Hendes lyd trækker tråde til både pop, hiphop og R&B, bundet sammen af en stemme med rå nerve og en klang, der giver alt, hun siger, tyngde. Der er lidt Post Malone over hæsheden, men udtrykket er hendes helt eget: kompromisløst, følsomt og fuld af nærvær.
På singlen “For a Moment” rammer hun en melankolsk og intens stemning, hvor hun synger om ønsket om at fastholde et øjeblik, hvor alt føles rigtigt, velvidende at det måske ikke varer ved. Det er den slags sang, man sætter på, når man savner sin ekskæreste og har brug for, at tårerne triller lidt. Musikalsk er den blød og melankolsk med R&B-elementer og en vokal, der balancerer mellem sårbarhed og styrke.
ILMA begyndte sin rejse på SoundCloud, hvor hendes talent hurtigt blev opdaget. Siden har hun arbejdet som både producer, sanger og sangskriver.
I lørdags udgav hun værket “Chosen One” – et projekt, der også fungerer som en kommentar til strukturerne i musikbranchen. Det rejser spørgsmål om rettigheder, ejerskab og hvem der egentlig får del i det, kunsten skaber. I en branche, hvor samarbejdspartnere er nødvendige, men systemerne ofte favoriserer de forkerte, sætter “Chosen One” gang i en vigtig debat.
I forlængelse af projektet har hun lanceret platformen https://ilma.life/ , hvor hun deler tanker, processer og visioner for nye måder at tænke kunst og skabelse på.
ILMA er ikke bare en stærk stemme i musikken, hun er også med til at sætte tanker i gang om, hvordan musik og kunst kan se ud i fremtiden.
"Jeg elsker penge, jeg elsker drugs, elsker at hoppe ind i pitten"
Bum. Så har du et omkvæd, der kører i ring i hovedet resten af dagen. Selv tak.
Sådan åbner Maluda sin single “Afhængig Af Love”, en sang, der har fået sit eget liv på TikTok og nu nærmer sig et decideret gennembrud. I en tid hvor én viral lyd kan åbne døren til alt fra radioplay til Orange Scene, er Maluda én af dem, man bør holde øje med. Bare spørg Annika, der gik fra TikTok-trend til Roskilde-opener på rekordtid. Maluda er en ung kunstner fra Vanløse med en moderne lyd, der både kan få dig til at hoppe og til at tænke over livet. Med kreative tekster, smarte linjer og catchy flows:
”Du ka' skille mig ad med sakse, og sæt' mig sammen med lim
Det' et gør-det-selv projekt, hvordan jeg sammensætter rim
La' mig tørre din næse for dig, der' godt med fucking slim
De tror det' Dexters Laboratorie, men jeg' dårlig til kemi uh”
Han balancerer mellem selvsikker energi og skrøbelig refleksion, og det gør hans musik let at mærke, men svær at sætte i bås.
Siden sin debut for to år siden har Maluda allerede nået at udgive en EP (“Held I Uheld”), et album (“Rød Poesi”) og en lang række singler. Musikalsk lader han sig inspirere af danske kunstnere som Gilli og Sivas og amerikanske kunstnere som Young Thug og Future.
Joshua er en spændende stemme på den danske R&B-scene. Hans musikalske karriere startede sammen med sin bror Ephraim, som han dannede duoen Rosegold med. De fik opmærksomhed med deres unikke lyd og samarbejder med navne som Branco, Mekdes og Noah Carter. Men rejsen dertil har været alt andet end traditionel.
Deres opvækst i London var præget af en stram kirkelig ramme, hvor al populærmusik var forbudt, og det var kun kristen musik, der blev spillet i hjemmet. Joshua og Ephraim måtte derfor snige sig til at høre hiphop og R&B, blandt andet via hemmelige downloads på McDonald’s, hvor de hentede musik, fordi der ikke var wi-fi i hjemmet.
Joshua skiller sig ud med sin unikke London-accent, som giver hans vokal en sjælden kant i Danmark. Og så er han et multitalent – han kan både rappe, synge og producere sine egne tracks.
Som soloartist har Joshua fundet sin egen retning: Et ærligt og følsomt univers, hvor pop og R&B smelter sammen med minimalistiske beats og dybt personlige tekster. Hans stemme er fyldt med varme og nærvær, både når han synger, og når han rapper. Musikken bærer præg af hans opvækst i kirken, men også af en moden refleksion over livet udenfor den.
Udover at være en stærk sanger er Joshua også en dygtig producer, og hans arbejde er blandt andet tidligere blevet anerkendt med en nominering til Danish Music Award.
Joshua bringer med sin baggrund, sin historie og sin musik en vigtig stemme. Og vi følger med!
Pliiing. Elevatordøren glider op, og tre maskerede kvinder træder selvsikkert frem iført skarpe stiletter, der klikker mod gulvet med en attitude, der ikke kan fakes. Som kærlighedsbørn af Tessa og Shootergang i et skørt univers. Sådan indledes musikvideoen til deres singledebut “Stiletter”, der udkom 2. maj.
De kommer fra det aarhusianske undergrunds-hiphopmiljø, en scene der har fostret navne som Speedy, Omar og Shootergang. Nu tager Skammerens Døtre arven videre med deres egen kompromisløse tilgang til dansk rap.
Trioen blander rå energi, teknisk finesse og skarp attitude med et feminint punch, der både hylder og udfordrer hiphop-genren. Musikken bevæger sig i krydsfeltet mellem drill, trap og moderne hiphop, mens teksterne balancerer mellem humor, provokation og samfundskommentarer med kant.
Med “Stiletter” leverer de en kraftfuld feministisk erklæring, der rammer som et stiletspark lige i skridtet på patriarkatet.
Skammerens Døtre cementerer med “Stiletter” deres position som en ny og vigtig stemme på den danske urbanscene. Og med en attitude og selvtillid som få, virker det kun som begyndelsen.
Hvis du ikke kender navnet Wads.png endnu, giver det god mening. Men nævner man Phlake, “Angel Zoo” eller “Pregnant”, begynder det nok at ringe. Wads.png er nemlig Mads Bo Iversen – stemmen, der sammen med Jonathan Elkær lagde grundstenen til Phlake og en af hovedkræfterne bag den bølge af smooth, dansksproget R&B, der skyllede ind over landet i midten af 2010’erne.
Hans kunstnernavn spiller perfekt på hans lyd: pixel-skarp, digital og detaljeret, men samtidig organisk og levende.
Man har allerede kunnet høre ham træde nye stier på numre som “Tænker Lidt På Dig” med Benal, hvor hans vokal smelter perfekt ind i beatet, eller på duetten “Dér” med Pil, hvor han står helt afklædt med følelserne uden på stemmen.
Musikalsk bevæger Wads.png sig i et felt mellem R&B, eksperimentel pop og noget nærmest ukategoriserbart. Det er et projekt i konstant bevægelse, præcis som kunstneren bag.
Hans single ”Beast” er mørk og intens med glitchy synths og knappe beats, hvor hans vokal balancerer mellem kontrol og rå følelse, og sangen udfordrer konventionerne med sin dystopiske stemning. I kontrast er debutsinglen “Come Here” mere intim og afdæmpet med minimalistiske beats og varme synthflader, hvor Wads.pngs bløde vokal står sårbar og nærværende.
I dag har han netop udgivet ”Jukebox”, en sang med et catchy hook, der føles som skabt til de lange sommernætter. Vi glæder os til at følge ham videre på rejsen.